5

Wzwód na skutek wysiłku fizycznego – skąd się bierze i jak sobie z nim poradzić?

Wzwód, czyli erekcja powstająca na skutek wysiłku fizycznego a nie wywołana podnieceniem o charakterze seksualnym, jest zjawiskiem występującym stosunkowo rzadko. Mimo tego, takie zdarzenie podczas treningu może przydarzyć się każdemu z nas. Pojawienie się erekcji w trakcie wykonywania ćwiczeń fizycznych w obecności innych osób może być niezwykle wstydliwą oraz nieprzyjemną sytuację. Aby uchronić się przed takimi sytuacjami w przyszłości, należy dokładnie poznać przyczyny ich występowania oraz wiedzieć, w jaki sposób należy reagować. Wszystkie informacje na ten temat zawarliśmy w poniższym artykule. Zapraszamy do lektury. 

 

Erekcja na skutek wysiłku fizycznego – z czego to wynika? 

W trakcie wyczerpujących oraz dość długich ćwiczeń, następuje wpompowanie krwi do mięśni. Jeżeli są to ćwiczenia realizowane w dolnych częściach ciała, krew może wypełnić ciała jamiste penisa. Właśnie na skutek takiego zjawiska może dojść do wystąpienia erekcji, czyli wzwodu. 

Powodem wystąpienia erekcji na skutek ćwiczeń fizycznych może być bardzo niewielka aktywność seksualna. Jest to uwarunkowane tym, że ciało jest zdecydowanie bardziej podatne na różnego rodzaju bodźce seksualne. Takim bodźcem może być nawet znaczne zwiększenie przepływu krwi w okolicach ciał jamistych penisa. Oznacza to, że najprostsze antidotum na wzwód podczas ćwiczeń fizycznych to po prostu stosowanie optymalnej aktywności seksualnej, w postaci klasycznego seksu lub masturbacji. 

Wystąpienie wzwodu na skutek ćwiczeń fizycznych może też być spowodowane zażywaniem określonych środków. Jeżeli mężczyzna stosuje środki na erekcję, takie jak Cialis, Kamagra czy Viagra, to mogą one być przyczyną wystąpienia erekcji podczas wykonywania ćwiczeń fizycznych. Warto jednak wiedzieć o tym, że istnieje wiele badań naukowych, które jednoznacznie wskazują, że systematyczne stosowanie środków na erekcję wpływa nie tylko na sprawność seksualną, ale również poprawiają ogólną wydolność organizmu.

 

Co zrobić, by poradzić sobie z nagłą erekcją podczas wykonywania ćwiczeń fizycznych?

Powyższe pytanie zadaje sobie bardzo wielu mężczyzn dotkniętych tą wstydliwą przypadłością. Podstawowa wskazówka to zmiana pozycji. W wielu przypadkach ubranie, sposób siedzenia lub poruszania się wpływa w znacznym stopniu na stymulację seksualną penisa, co prowadzi do erekcji. Zmiana pozycji sprawia, że na penisa nie będą działały już te bodźce, co może sprawić, że wzwód w miarę szybko zostanie znacznie zmniejszony. Dzięki temu mężczyzna będzie mógł ukryć erekcję. Dodatkowo, gdy np. w spodniach mamy kieszenie, możemy włożyć do nich ręce i schować penisa.

Kolejny sposób to po prostu chwila odpoczynku. Przerwanie ćwiczeń oraz udanie się do ustronnego miejsca to rewelacyjne rozwiązanie na szybkie poradzenie sobie z nagłą erekcją, która wystąpiła podczas wykonywania ćwiczeń. W tym momencie należy skupić się na zwolnieniu oddechu oraz o tym, aby zachować spokój. Jeżeli mamy na sobie luźne ubranie, należy wykorzystać je do tego, aby jak najlepiej zakryć erekcję. W celu zakrycia erekcji można też wykorzystać dodatkowe przedmioty, np. ręczniki czy obuwie. Warto wiedzieć, że erekcja najbardziej jest zauważalna przez nas samych. Inni ludzi najpewniej w ogóle nie zwrócą na nią uwagi. Wystąpienie erekcji jest zresztą sygnałem od organizmu, że męskie narządy rozrodcze funkcjonują w sposób prawidłowy.

Następny rewelacyjny sposób na zahamowanie erekcji to zimny prysznic. U większości mężczyzn zimny prysznic powinien przynieść w szybkim czasie spodziewane rezultaty. Uwaga: u niektórych mężczyzn zimne prysznice działają wprost przeciwnie, czyli stymulują ich seksualnie. Z tego względu przed zastosowaniem omawianej metody należy przekonać się, czy zimna woda nie działa na nas stymulująco. Wówczas zimna woda doprowadzi tylko do zwiększenia problemu, zamiast pomóc.

Ostatni ze skutecznych sposobów na zmniejszenie erekcji to zajęcie myśli jakimiś innymi sprawami – takimi, które nie wywołują podniecenia seksualnego. Można na przykład zająć się liczeniem chmur czy po prostu policzyć od 100 do 0.

Show Comments

No Responses Yet

Leave a Reply